Mors dag-gåva

Hej!

I söndags var det som ni säkert vet mors dag, något jag glömmer att uppmärksamma nästan varje år. I år tog jag mig i kragen och satte mig med en tidning för att hitta inspiration till en present till min älskade lilla mamma. Jag fick låna några norska tidningar av Faster B för några evigheter sen (du ska få tillbaka dem, jag lovar...;), och i en av dem hade de gjort söta genomskinliga lådor som de hade kort & sånt i. Kugghjulen började rulla i skallen och jag var tvungen att prova, jag hade nämligen bakat chokladskorpor dagen innan och de brukar vara ganska uppskattade... Hur som helst, så här blev resultatet. Det var lite småkrångligt och tog en väldans tid, men mamma blev glad så jag är nöjd...=)


Det var allt för stunden, nu ska jag fortsätta med mitt fredagsnöje - att städa. Ha det bäst, gott folk!

Kommentarer
Postat av: mjäk

Den blev ju verkligen jättesöt!

Bra jobbat kära du!

2010-06-04 @ 16:51:43
Postat av: Faster B

Men jädrar i min lilla låda vad snyggt det blev! ;0) Som alltid är jag superstolt över dig älskade Jojjo! Ha,ha! Nu kan du ju lära mig, så jag får det gjort någon gång. Och du... ingen fara på taket med tidningslånet. Jag VET att jag får tillbaka dem. Jag har om inte annat din embossingfön som pant. Hihi! Kul att de kommer till nytta bara. Har fler på lager om du behöver oxå!Massor av kramar!

2010-06-13 @ 04:19:48
Postat av: Tesa/Therese

Underbar gåva. Hoppas sommarstädningen gick bra;))

Kram Tesa

2010-06-22 @ 22:16:35
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0