Virkberoende!

Jag tror verkligen att jag har blivit beroende av att virka! Har alltid ett sug efter det och spanar jämt och ständigt efter nya mönster att ge mig in på...=)

Eftersom Mr. Mistoffelees kände sig så ensam bestämde jag mig ganska fort för att han skulle få en kompis att leka med, så jag satte igång på en gång och gjorde den här lille sötnosen.




Den här katten är lite mer säker på sig själv, som ni säkert ser, men den behöver ett namn! Någon som kan hjälpa mig? Här råder total torka på namn...

Mr. Mistoffelees blev åtminstone glad över sin nya kompis som ser efter honom och stöttar honom när han behöver det. Såhär söta är de tillsammans!


Den nya katten har inga piprensare i sig, utan jag stoppade bara armar, ben och svans som vanligt, vilket nästan blev bättre. Jag tycker det är så kul att man kan göra dem så olika varandra bara genom att ändra ögonen, de får verkligen egna personligheter och ingen blir den andra lik.

När katten väl var färdig virkade jag en liten halsduk åt den, och satte jag ganska omgående igång med nästa projekt, också det från ett gratismönster på nätet som ni hittar här. Tänkte göra en till så småningom, fast grå. Den blev väldigt mycket större än jag förväntade mig, men söt som attan är den i alla fall...=)

Ha nu en riktigt trevlig fortsatt söndagkväll! Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Crea Diem

Hej! Vill bara lämna ett litet spår efter mej och tala om att jag har besökt din fina blogg. Gillar dina katter! Sitter här och funderar på ett passande namn.....vad säger du om Walter Valentino? Ha det finfint och välkommen att hälsa på hos mej!

2010-02-23 @ 16:12:58
URL: http://creadiem-skapadagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0