Sjukling!

Ja, usch och fy! Jag tror att det är Trollkarlen som har smittat mig med sin elaka förkylning, så nu går jag omkring i pyjamas och hostar och hackar hela tiden. Det positiva med det hela är att eftersom jag är lite halvsjuk så är det helt okej för mig att sitta i soffan och slappa, titta på film och virka dagarna i ända! Häromdagen blev den här lille kompisen klar.


Jag var lite tveksam först när jag började på den, tyckte att det verkade konstigt med så stort huvud till en så liten kropp, men... Äh, jag erkänner mig överbevisad! Han är ju supersöt!

Det här mönstret hittade jag på Amigurumi på svenska, som jag för övrigt rekommenderar varmt - lättförståeliga mönster och förklaringar på allt som verkar konstigt. Mitt nya projekt kommer också därifrån, men det får ni se mer av en annan gång...;)

Ha det bäst därute!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilken fin blogg du har!

Hoppas du kryar på dig snart nog.

Puss

2010-02-25 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0