Ibland kan man =D

Hej igen!

Efter det där långa uppehållet från bloggen får jag väl ta och lägga upp lite av grejerna jag gjort under tiden. Här följer fyra kort som jag och lilla Mjäk har gjort. Det sista är min absoluta favorit, jag är verkligen helt kär i det kortet. Tveksamt om jag kommer kunna göra mig av med det...=P

 

 

 

 

 

Tidigare idag ringde Trollkarlen från jobbet och sa att han hade lite beställningar till mig, en jobbarkompis till honom som ville ha ett kort och ett anteckningsblocket. Vad tycks?





Kommentarer
Postat av: Wincent

Vad du är duktig!

Allt är verkligen jättefint. Jag älskar verkligen fabbe-stämpeln tillsammans med texten "I may be difficult... - ...but I'm cute!"

2009-10-05 @ 01:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0