Happy Halloween (i förskott)!

Se upp för häxorna Mara & Ylva! Farligt söta och relativt lätta att göra, det enda jag tyckte var lite svårt att få till var hatten, men jag blev ändå nöjd med resultatet. Vad tycker ni? Om ni vill göra egna små häxor finns mönstret i boken virka amigurumi av Mia Bengtsson.


Måndagens shopping blev allmänt lyckad, massor av nytt roligt pyssel att roa sig med och inte minst en massa garn! Så fort jag har virkat färdigt tomten jag börjat på och en boll till Filidutt (hon är GALEN i bollar!) ska jag försöka mig på att virka en sköldpadda, så håll tummarna för att det ska gå bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Wincent

verkligen fint, du är ju hur bra som helst på det där med att virka, varför upptäckte vi inte det tidigare?

2009-10-29 @ 14:29:02
URL: http://pikkusisko.blogg.se/pyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0