Gardenelf

Hej!

Till att börja med skulle jag vilja visa en liten trädgårdsälva som jag pärlade ihop från ett tyskt mönster under den senaste pysselveckan. Jag verkligen älskar håret på den och har köpt hem mer dockhår för att kunna göra fler med olika hårfärger. Såhär ser den ut (ursäkta den halvtaskiga bilden...=P)



De senaste dagarnas pyssel har mest involverat virknålar och garn, men inget som är klart än så ni får allt vänta lite innan jag lägger upp något här...=)

Idag tog jag en paus från virkandet och lekte lite med papper och stämplar istället, fick en beställning igår igen på lite grejer och har gjort en del av det. Det kändes som att jag fick ganska fria händer, jag fick lite direktioner om hur det skulle se ut men på det stora hela fick jag göra som jag ville. Alltid lika kul och alltid lika nervöst för hur de kommer att tycka om det.
















Resten av dagen tänkte jag ägna åt virkning och musik, vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack så jättemycket =) Virka på!! =) Kram

2009-10-07 @ 22:53:59
URL: http://systerii.blogg.se/
Postat av: Celena

Du är så enormt duktig Johanna! C:

2009-10-12 @ 13:23:29
URL: http://celineangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0