Filidutt!

Nu har vi ÄNTLIGEN fått hem det nya familjetillskottet. Hon flyttade in i söndags och har charmat oss totalt...=) Hon går under namnet Filidutt och är... Ja... Vad ska man säga? Underbar. Hur kan en sån liten varelse ge så mycket lycka?




I övrigt känns det som att jag har haft fullt upp, men jag vet i ärlighetens namn inte vad jag har sysslat med egentligen... Dagarna försvinner lite för mig. Jag har i alla fall virkat en del, mitt eget virkningsprojekt har jag lagt på hyllan ett tag och satte istället igång med att virka små trädgårdsmöss, gratismönster finns på Ulliga gulliga saker. Jag skippade att göra nosen, tyckte de blev söta ändå...=) Jag virkade inte heller några knappar utan sydde bara fast hängslena med små kryss. Den första jag virkade hittade ett nytt hem på en gång, hon fick bli en födelsedagsgåva till N, som vi hämtade Filidutt hos. Den andra behåller jag nog själv, tror jag. Såhär ser de ut:







Hoppas att ni har det bra i höstvädret och njuter av pyssel och andra roligheter!

Kommentarer
Postat av: Wincent

Fina fina Filidutt! Längtar efter att få träffa henne igen.



Och jättesöta trädgårdsmöss! Du lärde dig virka snabbt du. =)



Du är bra!

Kram

2009-10-20 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0