Semester

Gud, vad skönt det är att komma ifrån lite ibland! I torsdags tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Trollkarlens familj - inte utan en enorm ångest för att lämna älskade Skåne och alla nära och kära, men jag visste ju att jag skulle ha det bra. Så här sitter jag nu i Lilla Mjäks säng - handen värker lite efter allt virkande men det går nog över när jag kommer igång igen.

För ett par veckor sen fick jag vet något himla kul. Jag har fått en beställning på fler kort, och några av dem ska exporteras till USA och Australien! Det kanske inte är så mycket med det, men för mig känns det stort! Jag började förbereda korten innan jag åkte till Östergötland men hann aldrig bli klar, så jag ska ta itu med det när jag kommer hem igen.

Däremot kan jag bjuda på några andra julkort, de är lite mörka men det får ni stå ut med. Hade tänkt att jag skulle försöka göra något snyggt montage av bilderna, men allting i datorn började bråka så jag blev arg och struntade i det, får försöka göra det en annan gång när jag har mer tålamod...=)













 

Jag hade beställning på ett par anteckningsblock också, passade på att använda en stämpel som jag lånade av kära Faster B. Jag verkligen älskar de där stämplarna, de är så sötcoola!

 

 

 

 

 

Det var allt från mig för den här stunden, men jag återkommer nog snart igen. Jag har något att visa er, kanske kommer en liten template på det också...;) Hoppas att ni alla har en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0