Namnförslag?



Min lilla virkfamilj har fått tillökning! Den här lilla råttan såg dagens ljus för första gången igår. Hon är virkad i BRAVO med 2½mm virknål, liksom klänningen. Men nu är då frågan... Vad ska hon heta? Har ni några förslag? Nytt virkprojekt påbörjades redan igårkväll och jag känner mig verkligen helt besatt av att virka! Jag vill virka hela tiden just nu, både kul och lite småjobbigt - jag får ju inget annat gjort! Idag åkte jag och lilla Mjäk till Finspång och jag köpte lite nytt garn inför framtida projekt, spännande värre!

Mönstret på råttan, eller trädgårdsmusen som det står i mönstret, och klänningen finns på Ulliga Gulliga Saker och spetsen hittade jag hos Fröken Elsa.

Kommentarer
Postat av: Faster B

Jag tycker hon ska heta Fia-Lotta! För det brukar jag säga till tjejer jag tycker om!

Söt är hon oxå! Kramelikram!

2009-11-30 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0