Scrap- & stämpelmässan

Idag var det alltså dags! Efter en aning panik angående sommartid och vilket håll klockan egentligen skulle vridas kom jag och Trollkarlen till slut iväg vid strax efter tio i förmiddags. Resans första stopp blev vid bankomaten, sedan vidare till Sundspärlan i Helsingborg där mässan hölls. Vi kom dit tre minuter innan de öppnade och fick stå i en hyfsat lång kö för att komma in. Efter ett tag anslöt Faster B med mina kusiner och den äldre kusinens fästman. Det var mycket folk, men jag hade inte förväntat mig något annat. Lite synd att det var så pass dålig belysning i lokalen, men det var trevligt ändå.

Det här är vad jag köpte:

Perforeringsblad till skärmaskinen från MiMa's Scrapbooking

Stämpel, Fluid Chalk Inkpad & Cirkelpunch från Scrapmania

Stämplar från Scraproom (tror jag det var, åtminstone...)

Stämpel & limpenna, kommer inte ihåg var jag köpte dessa, tyvärr

Stämpel från Landstoken

Stämplar (jag vet att det syns dåligt vad det är för något, den första är ett troll, den andra en drake och den tredje en asiatisk drake) från Stämpelboden

Nu återstår det bara att försöka få ordning i pysselrummet så att jag kan få in mina nya prylar samt att få lite tid över så att jag kan inviga dem! I can't wait!

Mässan var lyckad och en trevlig upplevelse, ska försöka att åka dit nästa år också och då hoppas jag att jag får sällskap av fler vänner...;)

Kommentarer
Postat av: Mjäk

Oh, vilka underbara saker!

2009-03-29 @ 22:48:48
URL: http://pikkusisko.blogg.se/pyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0