Kort & etiketter

Hej på er!

Nu har jag äntligen lyckats få något gjort! Blev lite pysslande igår med Oskar, det resulterade i ett kort och början på etiketterna som jag fått beställning på. Nu ska jag bara klippa av en bit snöre och skicka iväg dem också! Själv tycker jag att de här etiketterna blev finare än de jag gjorde till mig själv - övning ger väl trots allt färdighet. Kortet är jag riktigt nöjd med, men jag hade lite svårt för att bestämma mig för vilken färg jag skulle ha på själva kortet. Jag tycker om den där lantliga känslan man får av kortet, med spetsbandet och allt... Eller ja, jag vet inte. Men det blev ganska fint, för att vara gjort av en nybörjare! Stämpeln har jag köpt på Panduro i ett paket om ett antal trädgårdsrelaterade stämplar (119:-).





Vet inte hur jag ska göra än om jag ska göra prickar eller nåt på bokstäverna... Jag får väl helt enkelt höra med tjejen som har besällt dem...=)

Ha det bra så länge, och glöm inte lämna en liten kommentar!

Kommentarer
Postat av: mjäk

Vilket underbart kort, är det en stämpel det där?



Väldigt fina etiketter också.

2009-03-24 @ 22:01:04
URL: http://pikkusisko.blogg.se/pyssel
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR dom!! :D

2009-03-24 @ 22:05:44
URL: http://fenixthebasketcase.blogg.se/
Postat av: oz

du är über bra på det där

2009-03-24 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0