Kobra



Idag lyckades jag äntligen bli klar med kobran jag har kämpat med ett tag. Den är söt och cool, men dessvärre lite ranglig. Det är svårt att få den att ligga kvar med huvudet uppe sådär som på bilden, den trillar hela tiden omkull och jag vet inte hur jag ska kunna få den mer stabil. Irriterande, men jag kommer kanske på något så småningom.

Har inte pysslat så mycket på sistone, som sagt, men jag hoppas att det blir ändring på det nu. Har väl en hel del att göra de kommande veckorna, ska få börja på en daglig verksamhet genom arbetsförmedlingen så vi får väl se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Eira

Mer sväng på svansen?

2009-03-09 @ 13:13:33
URL: http://elwinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0