House of Inspiration



Här kommer lite bloggodis från House of Inspiration som firar 35000 bloggbesökare! Utlottningen hittar ni HÄR. Hittade tipset på Ulliga gulliga saker och tackar ödmjukast för detta (är för övrigt en hemskt trevlig blogg, kika in vettja!).

Inget pysslande idag, känner mig lite lagom slut efter jobbet... Men, dagen är inte slut än! Kanske blir något litet innan Grey's Anatomy, man vet ju aldrig...=) Eller under programmet kanske? Jag håller på lite med en shettis i pärlor som jag fått beställning på av en kompis. Om inte annat blir den nog klar i morgon under pärlcirkeln. Jag känner nog dock mer för att göra kort eller något liknande i nuläget än för att pärla... Vi får se, helt enkelt.

Ha det bra därute i cyberspace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0