Fler etiketter

Jag har lyckats få en elak förkylning med jobbig hosta och feber och grejer som inte riktigt velat ge med sig, så det har inte hänt så mycket här på sistone. Idag känns det lite bättre, dock, så jag tänkte försöka komma igång så smått igen. Dessvärre har Trollkarlen också varit sjuk så det har inte hänt särskilt mycket i lägenheten heller, diskberget har bara vuxit och vuxit i ett par dagar så jag får väl ägna större delen av min nyfunna ork till att diska och städa och sånt, men något pysslande ska jag säkert orka med under dagen.

Jag tänkte dock bjuda på ett par bilder på mina senaste etiketter som jag gjorde häromdagen. Trollkarlen kom fram till att han ville ha burkar till sockret och pepparn också, så det var bara att sätta igång med etiketterna. Såhär blev de:

    

Hoppas att ni alla klarar er från förkylningar och andra otrevligheter, så att inte pysselvärlden går under! Ha det bra och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Eira

De är ju helmysiga!

Förresten har du något tips på grundmaterial till etiketter som tål väta?

2009-03-07 @ 10:15:06
URL: http://elwinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0