Fler pärldjur & eventuellt en marknad på g

Jag håller minsann på att ta mig i kragen!
Här är de senaste pärldjuren jag trixat ihop. Samtliga mönster finns att hämta på nätet;








Jag & Emma ska eventuellt vara med på Åby marknad den16/6 i år. Jag pratade med Turistbyrån idag och tog reda på när det skulle vara och hur mycket det skulle kosta att vara med, och som det ser ut nu så ska vi försöka satsa på det. Hoppas att allt kommer att funka! Blir massor av pysslande framöver i så fall, och det behöver man ju alltid!

Kommentarer
Postat av: Mjäk

draken är underbart fin.

2009-01-19 @ 15:37:55
Postat av: Patrik

Mer marknad åt folket! =D

2009-01-19 @ 23:43:37
Postat av: Eira

Har du lust att dela med dig av informationen om marknaden? Jag är sugen på att åka dit med lite saker.

2009-02-23 @ 15:05:56
URL: http://elwinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0