Örhängen & marknader

Efter beskedet att vi får lov att vara med på julmarknaden (!) måste jag nu pyssla supermycket, vilket tyvärr inte alltid hinns med. Oskar hjälper mig lite och hade tänkt göra polkagrisar någon dag snart, och så gör han underbart söta små tomteörhängen som han designat själv.


Själv har jag roat mig med dels chokladkortstillverkning och örhängestillverkning. Jag har designat både kattörhängena och spindelörhängena själv...=P

   



Vet inte riktigt hur många jag ska göra, men som Patrik sa så är det väl bättre att göra lite för många än lite för få, man behöver ju inte ha alla framme. Skulle bli glad över lite respons här, någon som har några förslag? Vad tror ni kan sälja? Tips, tips tips...=P



Just det här chokladkortet är nog min absoluta favorit (vid sidan av grodkortet, så klart). Åkte hem till faster Bitte och drack te och stansade ut lite grejer med QK:n, eftersom hon har väldigt många fler dies än jag. Pilligt men kul!
Sist men inte minst slänger jag upp en bild på de senaste gåvopåsarna. Jag ska göra fler och lite snyggare sen, tänkte jag. Har funderingar på att arrangera några påsar med kanske lite brända mandlar, polkagrisar (om Oskar lyckas) & kanske nåt mer. Idéer?




Kommentarer
Postat av: Wincent.

Käraste syster, allt ser helt fantastiskt ut, som alltid.

2008-11-08 @ 19:36:04
URL: http://pikkusisko.blogg.se/pyssel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0