Mer julmarknadspyssel

Jösses, vad jag är dålig på att uppdatera!

Julmarknaden närmar sig med stormsteg, och det är så mycket mer jag vill hinna med att göra. Dock måste jag nog ägna mig lite åt städning idag, har försummat det lite för länge nu, hittar snart ingenting. Får se om jag hinner pyssla lite ändå idag.

Jag har i alla fall gjort färdigt chokladkorten, har ingen mer choklad hemma nu och jag tror inte att jag kommer att behöva göra fler sen, men vi får se. Går de åt och jag måste köpa mer choklad är det ju egentligen bara bra.
Här är de senaste:

                   

Och så här ser högarna med chokladkort ut, det första är på alla med mjölkchoklad och det andra med alla med scweizernötchoklad.





Och så har jag ju naturligtvis gjort lite fler gåvopåsar, har nio totalt i nuläget men ska göra några fler att ha chokladtryffel i. Om jag hinner göra den, förstås...

              

I övrigt har jag provat att embossa lite. Jag köpte en embossingfön på scrapmässan i Helsingborg förra året (tror jag i alla fall det var), men har inte använt den särskilt mycket, mest på grund av avsaknaden av stämplar. Eftersom jag köpte ett stort pysselpaket på Tradera för någon vecka sedan och det fanns med en del clearstamps (vilket jag för övrigt verkligen kan rekommendera, jättesmidigt!) har jag nu provat lite. Såhär blev resultatet:




Det var nog allt för den här gången, hoppas på att jag inte är lika seg och tar lika lång tid på mig till nästa gång. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0