Länkar

Idag på marknaden pratade jag med en kvinna som själv var intresserad av pyssel och vi pratade lite om inspirationen man kan få från olika sidor på internet. Eftersom jag själv fått mycket inspiration från den här sidan tänkte jag länka till den, så att fler kan hitta dit: http://www.chicnscratch.typepad.com/stampinacademy/. Där finns massor av videor på hur man gör olika saker, chokladkorten som jag visat tidigare finns till exempel med där, även om jag mixtrat med måtten.

Marknaden var hur som helst en väldigt bra idé, och jag är väldigt tacksam mot Patrik för att han ordnade så att vi kunde vara med. En dag återstår och jag hoppas att den ger lika mycket som den här dagen. Igår var det lite sådär, det var inte så många besökare och jag hade bara en kund på hela dagen. Idag hade jag nog som mest tre kunder på en gång. Jobbigt att hålla reda på, men sjukt kul! Nya kunder och nya kontakter, alltid trevligt!

Kommentarer
Postat av: Wincent.

ska vi starta upp pc nu?

2008-11-23 @ 02:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0