En kaka till kaffet?

Lägger upp en liten aning pyssel idag, ska försöka lägga upp resten imorgon. Jag har pysslat galet mycket idag, åtta kort och två gåvopåsar och ja... Allt möjligt!
Bara att säga till om ni undrar över något.



Oskar använde sig av en grej jag hittade på nätet, han tog en ram & tog bort glaset, sedan borrade han hål i träskivan som var bakom och limmade fast ett svart papper och voilá! En örhängesgrej! Svinfint inför marknaden!



Oskar var duktig och gjorde polkagrisar till marknaden också. De smakar rätt & är jättegoda, lite synd att konsistensen inte blev helt rätt... Men han är bäst i alla fall. Recept kommer så småningom.



Mina små gåvopåsar... Ska göra fler imorgon, tänkte jag mig.

                   

Dessa gjorde jag idag... Och några till som är i princip likadana. Tänkte ha i alla fall två av varje, en till mjölkchoklad och en till schweizernötchoklad...=)



De här gjorde jag häromdagen...



Till min älskade pappa, som jag kommit på att jag saknar enormt mycket. Jag saknar naturligtvis mamma också, men jag träffar henne oftare... Pappa jobbar nästan alltid när jag träffar mamsen... Detta fick bli min uppvaktning till pappa på fars dag.

Nu får det räcka för dagen! Hoppas att ni har det bra, sov gott...=)
  

Kommentarer
Postat av: Bittebruttan

Halloj gosiga lilla du!

Har inte tittat in här på ett tag nu & attans vad mycket snyggt du knåpat ihop! ;0)

Du är superduktig!!!

Jättekul att du har använt det utstansade så flitigt & så snyggt.

Bara kom hit & stansa mer om du behöver.

Hälsa Oskar oxå att jag är djupt impad över polkagriskoket.

Det ÄR inte lätt det där!

Jag får nog maila dig senare!

Det blir ett långt inlägg detta!

Love you!

/Faster Bitte

2008-11-13 @ 10:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0