Mr. Mistoffelees

Hej i snöyran!

Häromdagen fick min virkade familj ett tillskott i form av en blyg liten katt vid namn Mr. Mistoffelees. Ganska söt, va?


Han är som sagt lite blyg och ängslig, men ger man honom lite tid så att han får lära känna en så visar han sig vara en riktig poser!




Efter att ha blivit fotad en stund upptäckte han fönstret och fåglarna som satt i träden utanför, och då tappade han fokus totalt!


Mönstret till honom hittade jag här, det är gratis och inte särskilt svårt att följa om man bara har ett hum om de engelska förkortningarna (det mesta ger sig självt). I armar, ben och svans har jag piprensare för att han ska kunna böja på dem, men det blev kanske inte riktigt så bra som jag hoppats på. Svansen blev i alla fall söt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0