Julkortsdjungel

Tänkte bara passa på att lägga upp lite bilder på några av julkorten jag har sysselsatt mig med på sistone. Känns skönt att göra annat än tomtar!





Världens sötaste lilla julmus, håller ni inte med? Jag är helt kär i den här stämpeln som jag köpte tidigare i år på Scrap- & Stämpelmässan i Helsingborg.





Övriga stämplar är köpta på Panduro, papper från Scraproom, Helsingborg. Fick lite nya stämplar av mina kära föräldrar igår som tack för hjälpen med Tiger-katten när de var bortresta. Hur snällt som helst, Tigern är ju en fröjd att passa!

Räkna med fler julkortsuppdateringar, ska försöka hinna med att göra lite pärlbroderier och virka lite figurer så att det blir lite variation också, inte minst för min egen skull...

Ha det bra tills nästa gång, och glöm inte att skriva en liten kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0