Coolstuff.se

Alltså, jag verkligen bara måste tipsa om den här sidan. Såg en länk hos Miss CutiePie - Inspiration och tänkte gå in och titta lite snabbt vad det var för nåt, och nu har jag suttit och skrattat åt alla tokigt roliga prylar de har där i över en timme. En timme! Det är helt galet ju! Hur som helst, spana till exempel in de här otroligt söta gosedjuren i form av diverse sjukdomar... Jag hittade något liknande för en väldig massa år sen och föll pladask för dem redan då, och nu har jag äntligen hittat dem igen! Underbar idé, eller hur?

Det känns som att coolstuff kommer bli nya stället att handla presenter ifrån, eller vad tror du? =)

Dessutom har de nu blivit klara med sitt taggsystem på sidan, som kort sagt innebär att om man hittar nåt man gillar, kan man kolla vilka taggar prylen har för att hitta liknande grejer. Supersmart! Grejen är också att om man länkar till någon av deras taggar och sen hör av sig till dem (kolla info här) så får man ett gratis prylpaket! Passa på, vettja! =D

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: susanne lindén

Hej!

Tack för titten hos mig. Formarna till mina betongbokstäver gjorde jag i trolldeg. Hade några träbokstäver som jag tryckte ner i degen. Är väl inte helt nöjd med formarna och skall försöka mig på att göra några i lera. Hör gärna av dig igen om det är något mer du undrar över.



Ha det gott!



2010-07-15 @ 18:14:33
URL: http://susanneskreativasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0